10 Şubat 2012 Cuma

Geçen ay bugün :))


Canım oğlum, dün bir aylık oldu.Doktor kontrolü vardı ama kar sebebiyle pazartesiye erteledik.Bu bir ayın ilk haftaları değişik geçti,çok konuda bocaladım özellikle emme konusunda ne yazıkki mamaya başladım,sütüm yetersiz geldi ama şu haftalarda emiyor mama takviyesi yapıyorum.Elimden gelen herşeyi yapıyorum,komposto,3 lt su,rezene,milupa still tea çayları....

Toros'ta biraz tembel emme konusunda ama çözüm yolları bulmaya çalışıyorum,inşallah bu konuyu halledeceğiz.Onun dışında maşaallah çok iştahlı oğlum annesi gibi :))

Bir ayın sonunda eller,kollar sürekli hareketli,sallanmayı çok seviyor her bebek gibi :)) gece uyku konusunda bir sıkıntı yok,acıkınca uyanıyor yada biz kan şekeri düşmesin diye gece 2 kere uyandırıyoruz.Gaz sorunumuz yok.Arada bir bize gülümsüyor buda eşim ve beni bitiriyor :)

Birde evimizde kedimiz pamuk var ki o da 2 senedir bizimle,henüz bir diyolagları yok ama ilerde çok eğlenceli günler bizi bekliyor :))

Nice aylara canım oğlum :P

1 yorum:

  1. Merhaba :) Ben de şuan 34 haftalık hamile ve 6 senedir bir kedi annesi olaraktan heyecanın doruklarındayım. Bir de üstüne Kızımız Fatoş'la (kedimiz) doğacak olan Kızımız Mercan'nın nasıl bir iletişim halinde olacaklarını çok merak ediyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurUM. En azından Pamuk açısından :))Psikolojisi-tepkisi? ECE COŞKUN http://www.coskunailesi.net/

    YanıtlaSil