11 Mart 2012 Pazar

2 aylik olduk

Gecen cuma gunu 2 aylik olduk biz,benim de dogusum onunla oldugu icin cogul konusuyorum :) Artik oglusla yeni hayatimiza alisiyoruz galiba,gene bir muayene gunun de, asi stresi disinda rahattik.Stresi yapan da benim bu arada ;) neyseki doktorumuz muthis bir kadin,sagolsun binbir cesit taktik var kendisinde :)
Bu ay da 1 kilo almisiz,3,5 cm daha boyumuz uzamis.Hersey yolunda cok sukur,asilarimizi da olduk,bir sonraki ay gorusmek uzere hastanemizden ayrildik.O da cogul oldu,onun sebebi de benim calistigim hastane yani yabancilik cekmedim bir yer ;)
Bu ay gulumsemeler basladi,takip etmeler,ayaklar havaya,elleri agzina sokmalar,goren de bu cocuk gunlerdir ac der :) Ben de okudugum kadariyla kendimce uyku egitimine basladim,yatagini sallamadan kendi kendine uyuma seanslari; henuz tam basaramadik ama yilmak yok,mucadeleye devam ;)
Buarada kiyafetlerimiz de kucuk gelmeye basladi,evdeyiz diye idare ediyoruz simdilik ama yakisikli ogluma guzel birseyler almali bu haftasonu,indirimler de halen devam ederken :)
Iki cocugum da uyuyor suan,biri 2 sene once 45 gunlukken aldigimiz kedimiz pamuk,digeri de kanimiz,canimiz,evimizin nesesi oglus Toros :)
Biran once buyuse de Pamuk'la guzel videolarini ceksem ;) Hamileyken cok soylediler kediyle olmaz diye,inat ettik,suan mutlu mesut yasiyoruz.Ayrica bizim kedimiz evden disari cikmaz,uysal,kisirlastirilmis,oyuncak kediden bir farki yok :( uzulduk bu islemi yaptirirken,cok agladim ama bebek de gelecegi icin baska caremiz yoktu.Eminim Pamuk da bizi affetmistir,o da bizi ve evini cok seviyor,oglusa da alisti artik,ben diyorum hep benim ogullarim sakindir,akilli,zekidir.onlarla konustugunda dinlerler ve anlarlar.Canlarim onlar benim ;))

Bu post cok uzar daha,ben duygusala baglamaya basladim valla :)

Simdilik bu kadar olsun.....

4 yorum:

  1. Alah sağlıkla, huzurla, mutlulukla büyütmek nasip etsin inşallah, güle güle büyütün bebeğinizi....

    YanıtlaSil
  2. Su anda en güzel,en özel zamanlarindan biri.Her an öyle ama zaman gectikce ve cok da cabuk büyüdükleri icin insan gecmis zamanlari özlüyor.Saglikla büyüsün minik prens ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle valla,hergün yeni birşeyler öğreniyor ve biz de onunla hayatın tadını,güzelliklerini keşfediyoruz :)) Amin güzel dileğin için,sağlıklar herkese :)

      Sil