30 Mart 2012 Cuma

İşler sıralandı.....

Oğluşla geçen günler tam hız devam ediyor ;))

Buarada haziran ayında işe başlayacağım ve oğluşa annneannesi bakacağı için anadolu yakasına taşınacağız.Sağolsunlar annem ikinci torununa da bakmayı teklif etti ve mutlu oldum,hamilelik süresince ne yaparız diyordum ama beni bu düşüncelerden kurtardı canım annem :)) Her anne gibi anneciğim de fedakar,yemeyip yediren,giymeyip giydiren bir kadındir ki hala da öyle...
Haliyle bizde ben işe başlamadan ev aramaya başladık,kolay olmadı ama bulduk,tam istediğim gibi bir ev,temiz fakat tabiki ufak tefek şeyler var onları da takmıyoruz artık,oğluşun odasıyla ilgili güzel planlarım var :)) evin tümüyle ilgili güzel planlarım var tabiki de ;))

Hal böyle olunca evi toplamaya başladım,tabi ki oğluşla biraz zor oluyor,tek başıma halletmeye çalışıyorum,sağolsun annem ve babam gelip yardım ettiler,bir kısım birşeyleri topladık ama daha var tabi ki... Canım eşim de çalıştığı için onu da yormak istemiyorum ama insanın tek başına hatta çocukla beraber toplanması zor oluyormuş,illa ki yarım kalıyor birşeyler ama halletmeye çalışıyorum işte....

Buarada doğma büyüme anadolu yakalı olduğum için ,oralara taşınma fikri beni acayip heyecanlandırıyor ;)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder