2 Mart 2012 Cuma

Anne olmak zor zanaat....


Acikcasi daha yeniyim,cok firin ekmek yemem lazim bu annelik isinde.Bazen inanamiyorum,bu guzellik benim mi diyorum,bana muhtac,bensiz yapamayan bir canli,benim kucuk adamim yani ;)

Suan uyutmaya calistigim,az once karnini doyurdugum,mis kokulu,gulec suratli oglum benim,buyuyecek,adam olacak ve ben onun annesi olma duygusunu daha yogun yasayacagim.Bugunler de cok guzel tabiki ama "anne" dedigini,benimle buyuk adam gibi konustugunu,parka gittigimizi,alisverise gittigimizi,birlikte yemekler yedigimizi,oyunlar oynadigimizi,bana sorular sordugunu,birlikte keyifli vakit gecirdigimizi hayal ediyorum da super olacak yaaa ;) dort gozle bekliyorum o gunleri....

Bu duygular esliginde dun gece onu yatagina yatirmistik,misil misil uyuyordu kucuk adamimiz,bizde yatmak icin odaya geldigimizde oglus inleyerek tuhaf sesler cikardi ve uyandi sanirim kabus goruyordu,ben panik halde yanina gidip ona dokunup,konusup sakinlestirmeye calistim.Sonra dayanamayip kucagima aldim boynuma sarildi sanki,annecim cok korktum ben dedi sanki,koru beni,ben yapamiyorum sensiz dedi sanki....Sonra hemen yatagina yatirdim ve cok tuhaf oldum,aglamaya basladim.Esim sakinlestirdi beni sagolsun, onada dedigim gibi annelik cok tuhaf birseymis,onu herseyden herkeslerden korumaya calismak,sana birsey olmasin hepsi benim olsun demeler,valla annemi cok iyi anliyorum.Yemedim yedirdim,giymedim giydirdim misali....

Annelik zor zanaatmis,benim gibi yeni anne olan herkes ayni kanidadir eminim.Herkese bebekleriyle mutlu,huzurlu ve saglikli gunler...

2 yorum:

  1. Amin zor bebek büyütmek benim yok bebeğim ama bir saat durabiliyorum yanında hemen annesine atıp bebeği kaçıyorum sevmeden sevmeye güzel oluyor görmek ondan bence anneler önemli :))) çok güzel bir paylaşımdı....

    YanıtlaSil
  2. Cok duygulandim, hep denirya ana baba olunca anlarsin diye,iste o duygu. Enguzel gunler sagliklar sevgiler

    YanıtlaSil